Servis Kalite Politikası

Tüm servis hizmetlerimizi TS EN IS0/IEC17025 standardına uygun olarak sürdürmek.

Tüm müşterilerimize ve kurumumuza ait test ve analiz hizmetlerimizi· ulusal ve uluslararası geçerliliği olan standartlara ve/veya müşteri özel şartnamelerine uygun olarak gerçekleştirmek.

Tüm yasal yükümlülüklere, mesleki etik ve kurallarına uygun olarak faaliyet göstermek.

Laboratuvar personelinin kalite sistemine ait tüm dokümantasyonu benimsemesi ve faaliyetlerinde etkin olarak kullanması için eğitim ve gözetim faaliyetlerini artırmak.

Kalite hedeflerine erişmek için sürekli iyileştirme felsefesini yaygınlaştırmak sistemin etkinliğini artırmak.

Müşterilere ait gizli bilgiler ve tescil haklarının korunmasını sağlamak.

Servis personelinin görevleri ile ilgili yeterliliğin sağlanması ve devamlılığı için sürekli eğitim ve gelişim kaynağını sağlamak.


Sertifikalar

Denetleme ve sertifikasyon çalışmaları çerçevesinde bağımsız denetleme firması Bureau Veritas ( BV ) ve Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) ile yaptığı başarılı çalışmalar sonucunda ŞEKER OTO , aşağıda belirtmiş olan Kalite Yönetim Sistem belgelerini almaya hak kazanmıştır.

Firmamız, sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında; güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamının oluşturulması ve bu ortamın sürekli olarak iyileştirilmesi ile ilgili gerçekleştirdiği çalışmalarını ISO 45001 Sertifikası ile belgelendirmiştir..

Sertifikaları büyütmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.